Furude Project: Umineko no Naku Koro ni Anime

Umineko no Naku Koro ni Anime

|

17 yorum:

Lady dedi ki...

Umineke 1. bölüm spoiler

Herkes ölüyor... Diyemeyeceğim tabii...

Sonunda dün izledim!!! Çok heyecanlı bir andı benim için. Visual Novel'a göre her şey çok hızlı geçildi, pek çok şey atlandı o.O Çok şaşırdım. Bakalım diğer bölümlerde ne olacak.

Lady dedi ki...

Ay ay... Bi de Maria'nın hastası oldum. Uu uuu...

Rosa dedi ki...

Sono Uu no yame nasai!

AreaOfEffect dedi ki...

Genel Umineko Spoiler

Aynen çok hızlı geçtiler. 1 bölümde anlatılan şeyi biz 200 sayfada anca görüyorduk.. Adaya gelmeden önceki muhabbetleri, yemek masasında yerleşme sıralarının detaylı anlatımı, Maria'nın Battler'i ilk tanımaması, siyah çay - gümüş kaşık (zehirde kararması) konuşmaları, balıktan (mackerel) tatlı geyiği [belki bunlar sonraki bölümde görünür!?] falan olaylarını geçtim; Battler normalde mangada Jessica'yı bildiğin elliyordu; animede direkt yedi yumruğu uu~ uuuu!

- Dünyanın En Yüzeysel Adamı.

Adsız dedi ki...

Sanırım bu yazıda spoiler yok...

Gözyaşlarımı tutamadım...

Yalan tabii... Ama siz siz olun, bu bölümü bir arkadaşınızla izleyecekseniz anlayışlı birini seçin. "Böyle olacağını biliyorsun, neden üzülüyorsun?" demesin size <.<

Bu bölümü 1. bölümden daha çok sevdim sanırım. Bölümün yarısından sonra Skullchukka'yla kendimizi tutamadık, heyecandan ekranın içine girerek izledik.

Seri hala tüm hızıyla ilerliyor zaten, böyle bi hız yok. Visual Novel'ı okuduğum için çok memnunum. Ama rahatsız olduğum küçük şeyler var benim ya...

2. bölüm spoiler:

Maria mektubu okurken çizimler çok abartıydı. İnsan almak istediği duyguyu alamıyor, verilen duyguyu alamıyor. Çizimlerde genel olarak sinirlernme zamanlarında bi abartı var zaten. Higurashi'de öyle değildi

Ya aslında seri o kadar çabuk ilerliyor ki insanın sindirmesi zor oluyor bence. Bazen o karakterler kendi içlerinden konuşup bize bişileri açıklasınlar. Yok! Biz über akıllıyız hepsini çözmek zorundayız.

Sinirlendim gidiyorum.

-Lady

Ya yazımı tekrar okudum da... Çok eleştirel konuşmuşum gibi olmuş kendime kıl oldum. Yok yok her şey çok güzel. Bayılıyorum Umineko'ya. Süper bi anime o ^^

Yine Spoiler:
(Ayrıca animede Maria TVde Higurashi izliyor. Ben bu bölümde en çok ona üzüldüm. 9 yaşındaki çocuğa izletilir mi o? Sonra o çocuk tabii cadılara inanır, o kadar ölü insan görünce gık demez.)

Skullchukka dedi ki...

Dediğim gibi, atlanılan çok şey var ancak olmak zorunda.

Bölüm 2 spoiler & Higurashi 2. sezon spoiler

Maria'nın ifadesi gerçekten garip olmuş ancak bu anime, yani killer loli olması lazım, paraya oynuyor adamlar. D:
Onun haricinde ileride Maria'nın Hinamizawa Sendromu'na kapıldığını söyleyebilirler?! Olur yani. Beklenir.

AreaOfEffect dedi ki...

Tamam atlanılmak zorunda da bu kadar da olmaz ki..

En önemli olay olan kitabenin çoğunu atladılar daha ne olsun. Gögüs sürtüştürüp kıvılcım çıkartmaya uğraşacaklarına 2 kelime daha konuşma eklesinler ya da absürd bir ending video koyacaklarına 2. bölüm bitişindeki yüzük sahnesini 5 saniye daha uzatsınlar.

Lady dedi ki...

Kitabeleri atlamaları çok dokundu bana.

Skullchukka dedi ki...

Yüzük sahnesi uzatılmalıydı bence de, pıt diye bitti...

Ancak;

-------
Spoiler; Higurashi sezon 3 & Umineko genel

Higurashi sırasında Bernkastel gibi bir karakteri atladıklarını düşünürsek, kitabe atlamaları da normal sanırım T_T

Lady dedi ki...

Cidden... Kitabeden bahsedilmesine şükretmeliyiz bence xD

Skullchukka dedi ki...

Umineko VN Ep 1 Spoiler:

Anime 4ü izledikten sonra söyleyebilirim ki; anime ep 5'te tea party olacak. :3 Çok sevinçliyim

lulunatu dedi ki...

Spoiler : bölüm 4

Belki de insanlar Beatrice i görünce sendroma kapılıyorlardır, Maria onunla karşılaşmıştı ve 4. bölümün sonundaki şarkı söyleyişi falan çok tuhaftı. Tavırları zaten tuhaf. Bu da Rokkenjima sendromu gibi bi şey mi xD

AreaOfEffect dedi ki...

Spoiler: Bölüm 5+
Spoiler: Bölüm 5+

Tea Party'nin bu kadar erken gelmesi hem sevindirici hem üzündürücü. 5 bölümde tea party.. Oysaki VN'de böyle değil, saatlerce 1. bölümünü biticen de sonra tea party açıklacak, tea party'e tıklayacaksın falan. Ben Natsuhi vurulduğu anda düşündüm ki Beatrice falan hiç kimse "cevap bölümlerine (answer arc)" gelene kadar gösterilmez [Higurashi gibi başka bir sahneye geçerler başka kişilerin öldüğü] ama öyle olmadı. Beatrice çıktı hatta üstüne Bernkastel gibi bi' karakter bile geldi ve Visual Novel ile bire bir aynı cümleleri kullandı. Bernkastel'ı gördüğümde Skullchukka'ya msn'de 50 sayfa AAAAAAAAAA yazdığımı hatırlıyorum.

Spoiler: Bölüm 3-5 (Ne dedim ben şimdi?)
Beatrice'nin standart *cackle* modu gülüşünün kanon'a sopa (yok kazık.. yok vilada..) saplanırken gelen Visual Novel gülüşü ile aynı olmadığına sevindim.

Skullchukka | tatil dedi ki...

@ lulunatu

Bundan aslında biz de emin değiliz. :D Yani bizim (VN okumuş olanların) bildiğini sandığı şeyler muhtemelen doğru değil. Çünkü Higurashi'de de olduğu gibi "answer arc" lar daha henüz çıkmadı. O yüzden kesin bir cevap veremiyoruz, yanlızca tahminde bulunabiliriz :D

@AoE

Sonunda biz de izledik ep5i @.@ Çok süper bir bölümdü, Tea Party birebir olmuştu resmen o yüzden çok sevindik. ^^ İlk arc'ı kısa kestiler bence ki diğer arclara bol vakit ayırabilsinler.

Skullchukka dedi ki...

Spoiler: Anime bölüm 8
Kazıklar @.@ Seslerini çok beğendim ben!
Satan ve Asmo, K-on'daki Mio ve Yui xD Ama yine de özellikle Asmo'nun sesi çok hoşuma gitti. Okodainasai yo, kawaii ko! kısmı @.@

meyday dedi ki...

Foruma yazayım dedim ama beni buraya gönderdin. xD

Spoiler: Umineko 12
Acayip ilgimi çeken bir detay; 12.bölümün başında bir Beatrice daha çıktı ve kırılan vazo için yapılan büyü olayı 7. bölümde Maria ile yapılan ile neredeyse aynı. Zaten Maria bazen çıldırmış acayip hallere giriyor, birde ben cadıyım falan deyip o küçük boyu ile büyük bir kahkaha atarsa hiç şaşırmıycam.

Skullchukka dedi ki...

Kihihi'leri var zaten, yetmez mi o? Cadı olsa ne yazar o kihihilerle zaten bi cadı kadar gıcık ediyor milleti :D

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.