Furude Project: Umineko görsel roman kurulum

Umineko görsel roman kurulum

|
Kurulum

Aşağıdaki adımlar, bir nedenden dolayı Umineko TR Yama'mızı (Setup) çalıştıramayanlar içindir. Lütfen bu adımları Yama setup'ından sonuç alamazsanız kullanın. Normal yolla indirmek için Linkler sayfasını ziyaret edin.
_____________________________

Demo'yu indirin [Alternatif yol. Eğer setup başarısız oluyorsa lütfen bu dosyaları indirin. yazan yerden itibarenki linkleri takip edin]

Yamamızı indirin

• Yamamızı winrar yardımıyla çıkartın

• Demo dosyalarının içine bizim yamamızı, "Umineko Kurulum - Yama" resminde görüldüğü gibi koyun. Burası çok önemli. Yama dosyamız, Umineko Demo klasörünün hemen içinde olmalıdır. Klasör dışında ya da Demo klasörünün içinde başka bir klasörde bulunan yamalarda oyun açılmayacaktır. (Doğru Örnek, C:\Umineko Demo\[FP]Umineko Tr)

• İşletim sisteminize göre aşağıdaki adımları izleyin. Eğer işletim sisteminiz bunlardan birisi değilse, lütfen her iki adımı da okuyup buradaki bilgileri kendi işletim sisteminize uygulayın.

• Vista
Başlat > Denetim Masası > Bölge ve Dil Seçenekleri > Biçimler;
Buradan Japonca (Japonya)'yı seçin.
Sonra Yönetimsel Tab'ına gelin (Başlat > Denetim Masası > Bölge ve Dil Seçenekleri > Yönetimsel)
Unicode olmayan programlar için geçerli dil:
Sistem yerel ayarlarını değiştir...
Japonca
Yeniden başlatın.

App. Locale Kullanabilirsiniz, ancak uyum sorunları çıkabilir. Tavsiye etmiyoruz.

• XP
Başlat > Denetim Masası > Tarih, Saat, Dil ve Bölgesel Seçenekler > Bölge ve Dil Seçekenekleri > Bölgesel Seçenekler;
Buradan Japonca (Japonya)'yı seçin.
Sonra Gelişmiş Tab'ına gelin (Başlat > Denetim Masası > Tarih, Saat, Dil ve Bölgesel Seçenekler > Bölge ve Dil Seçekenekleri > Gelişmiş)
Unicode olmayan programlar için geçerli dil:
Japonca
Uygula'yı seçin.
Yeniden başlatın.

• Yama klasörüne girin. (Örnek, C:\Umineko Demo\[FP]Umineko Tr) içindeki onscripter-tr.exe dosyasını çalıştırın.

• İyi oyunlar, iyi okumalar

0 yorum:

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.