Furude Project: Skullchukka'dan Haberler

Skullchukka'dan Haberler

|

Skullchukka'dan Haberler



Şu an Hollanda'dayım. Amacım okumak. "Okuyup adam olmak."
Sevdiklerinden uzağa gideceklere tavsiyem: "5 centimeters per second izleyip gitmeyin. Gidemiyorsunuz."

Leiden Üniversitesi'nde Dutch Studies okuyacağım. Dersler 7 Eylülde başlıyor. Gerçekten yoğun bir programa benziyor, ayrıca benim de katılmak istediğim etkinlik sayısı çok fazla. Ne sıklıkla buraya gelip düzenleyebileceğimi, hatta çevirilerimi ne sıklıkla devam ettirebileceğimi bilmiyorum. Anime için haftalık rutine devam etmek amacım; umarım olur.

Ben yokken yine iyi bakın siteye, sağında solunda linkler pörtlerse bana söyleyin ben düzeltirim gelince.

"At what speed must I live, to be able to see you again..."

0 yorum:

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.