Furude Project: Status nedir?

Status nedir?

|

Status, yani durum.
Sayfa üstündeki Neko-Maria'nın "Status" yazısının rengine göre, aşağıdaki durumlar geçerli olacaktır.



Kırmızı; site ile ilgilenemiyorum. Muhtemelen dersler, aktiviteler, vizeler ve finallerim vardır. Status kırmızıysa bu, çevirilerin gecikeceği anlamına gelir.

Mavi; Umineko görsel romanı ya da Furude Project ile ilgilenmek için uygun olduğumu gösteriyor.

Ayrıca;
Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzre, aslında bu site bir Blog üzerine kurulu.
Blog nedir?
Kendi düşüncelerimi yazdığım bir yerdir.

O yüzden "Status" tagli yazılar, paylaşmak istediğim & Anime vs. ile ilgili olmayan yazılar olacaktır.

7 yorum:

Unde®minE dedi ki...

Şu an kırmızı, ilgilenmiyor musun şu an T_T

juvenil dedi ki...

juvenil bunu beğendi :D

meyday dedi ki...

Umarım çok yoğun ve yorucu olmaz. Derslerinde başarılar dilerim.

gokcevil dedi ki...

Bayıldım ve fikrinizi çaldım ^^ Bu sefer tam gokcEVIL oldum *-*
Birde şu görsel romanı çalıştırabilsem, ne beceriksizim böyle U_U

AreaOfEffect dedi ki...

Pembe yap status'u sen

AreaOfEffect dedi ki...

Görsel roman neden çalışmıyor T_T'

Skullchukka dedi ki...

Beğendiğinize sevindim. ^^

Görsel roman çalışmıyor mu? Neresi acaba?

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.