Furude Project: Halloween!

Halloween!

|

Happy Halloween for MARIA!



Bildiğiniz gibi Cadılar Bayramı, (31 Ekim) Türkiye'de kutlanmayan bir gelenek. Burada din konusuna girmeyeceğim, ya da "batılılaşma" gibi şeylere.
Bildiğim tek şey var. Küçüklüğümden beri her zaman bir cadılar bayramına gitmek istemiştim. Şimdi bu hayalim gerçek oluyor; çünkü Hollanda'dayım. Burada elbette kutlanıyor!

Cadılar Bayramı'nın Umineko'daki yeri bambaşka. Söylenilene göre (bunun çıkış noktası Keltlerdir), Cadılar Bayramı, ölüler dünyası ile bizim dünyamız arasındaki geçişin en sık olduğu gün. Bu günde, hem kötü hem iyi ruhlar, bizim dünyamıza gelerek türlü şeyler yapıyormuş! Uuuu! =D

Her neyse, 21 yaşına gelmiş olabilirim. Bu bayram da genel olarak çocuklara yönelik olabilir, ancak hem içimdeki çocuğu tatmin etmek için... Kimi kandırıyorum! Ne "içimdeki çocuğu"?! İstiyorum ve gideceğim! Kıyafet de giyerim! Kinzo olurum belki belli mi olur! =D

Hepinizin "Halloween"i kutlu olsun! 




Güncelleme: Bir kıyafete bürünmedim ancak bol jeigermeister(?)li ve biralı bir cadılar bayramını, ortaçağdan kalmış bir kalede arkadaşlarla kutladım :D Resimler geliyor, o zamana kadar Umineko Cadılar Bayramı resimleri için Shana Blog!


1 yorum:

Unde®minE dedi ki...

Bu resim, o resim :P
"Happy Halloween for Maria", Halloween dendiğinde sanırım tüm Umineko severlerin aklına gelen tek cümle :D

Ben de gelicem Halloween günü, ben de gitmek istiyorum T_T "Trick Or Treat !!" diye bağır olur mu ? T_T Tamam, yeter bu kadar acındırma, gerçi daha var ama ben de şimdiden kutlayayım, Happy Halloween ! ((Ama, eğer Kinzo olursan, bak bunu sitenin bir köşesine koy derim işte :D ))

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.