Furude Project: Akari-san, the bonsai

Akari-san, the bonsai

|
31.1.10: Hala yaşıyor! Gambatte Akari-san!
29.11.09: Akari-san'ı aldım.

IKEA'ya gezinmeye gittiğimde, makul fiyatlara mini mini, cici cici bonsailer sattıklarını farkettim. Her ne kadar bonsai bakmak inanılmaz zor bir iş olsa da, herkes bir yerden başlıyor diye düşünüp kendime Akari-san'ı aldım.


Birazdan suyunu vereceğim. Genelde bu tür, acemi ellerin altında en fazla 1 hafta dayanıyormuş, ancak ben onu sevgiyle besleyeceğim. ^^ Bakalım, gelişmelerini buradan yazarım da.

12 yorum:

gokcevil dedi ki...

Yaşıyor mu doğru söyle bak :D

Skullchukka dedi ki...

Yaşıyor yahu :D

Unde®minE dedi ki...

Başlık açılalı 2 gün olmuş.. hmm.. Peki şimdi yaşıyor mu :D

Hitokiri dedi ki...

Türkiye'ye dönerken 1 tanede bana getiriyorsun ona göre :D

Skullchukka dedi ki...

Yaşıyor hala capcanlı, her gün ona Japonca şarkı dinletiyorum xD

Hito nereye getiriyorum yahu, ölür hemen yolda onlar :D

gokcevil dedi ki...

Eee arasıra son durum hakkında bilgi versen diyorum... :D

Skullchukka dedi ki...

Büyüdü ablası, resim çekince koyarım :D Sağlıklı hala taş gibi taş!

Unde®minE dedi ki...

Vay canına, arkandayız Akari-san :D

gokcevil dedi ki...

Canım çekti hee >.<

Resurgam dedi ki...

şimdi yaşıyo mu? xD

Unde®minE dedi ki...

Yaşıyormuş :D

Skullchukka dedi ki...

Hala yaşıyor, koyucam updateini :D

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.