Furude Project: Yorum Arşivi

Yorum Arşivi

|
[Eski yorumlar]
maelstromb dedi ki...
Çizimlerden çok pis bi Code Geass havası seziyorum O_O
Skullchukka dedi ki...
Duyduğuma göre Code Geass süper animeymiş, daha duruyor izlemedim henüz. xD Valla isterse pikaçu havası olsun Umineko olduktan sonra..
Adsız dedi ki...
22 Mayıs'ta ele geçirdim 3. bölüm İngilizce Fansub'ı, sanki sizinle beraber çeviriyormuş gibi heycanlıyım açıkçası. :D Çatlıcam meraktan :D
Skullchukka dedi ki...
Benden bir gün önce ele geçirmişsin :p Bugün izliyoruz, akşamına başlarım çeviriye belki xD
AreaOfEffect dedi ki...
Çeviri kontrolü lazım mı :P Rei 2 ve 3'ü izledim de 5'te bitecek olması üzücü, şöyle tam anlamıyla oav yerine 20-22 bölümlük 3. sezon bekliyordum. Miii~ Sıkıntıdan kendi kendime çeviri yapacağım galiba izledikten sonra silmelik Auau hauu hauu auau auu-wa hauua なのです☆!
Skullchukka dedi ki...
Zaten aslında Rei 20 bölümlük falan bir sezon olacaktı, ancak Ryukushi abimiz Umineko üzerine yoğunlaşınca 5 bölüme indirdiler, yoksa Visual Novel'dan daha en az 2 sezonluk anime çıkar xD Kontrolleri Hitokiri yapıyor, teşekkür ederim AreaOfEffect. ^^ İşin güzel yanı, bu sefer 2 ay beklemeyeceğiz bir sonraki bölüm için. Hauu auu auu~ Haziranda çıkıyor!
Unde®minE dedi ki...
Rei'nin 3. bölüm için teşekkürler; yine deli olduğum bir bölüm oldu zaten =D Haziran 22'siydi sanırım.. Süper süper izleriz ondan sonra Umineko gelir yazın keyif üstüne keyif !! B) Hauu..Omochikaeri !!
Skullchukka dedi ki...
Bu yaz süper geçecek. ^^ 22 haziran Higurashi 2 temmuz Umineko! *dans eder*
Unde®minE dedi ki...
Rei'nin 4. bölümü çıktıııııııı !!!! Hauu~~Omochikaeri!! Umarım Umineko da Rei gibi normal tarihinden birkaç gün önce çıkar ^^
Skullchukka dedi ki...
4. bölüm 14 haziranda falan çıktı ancak daha orjinal rawlar yok etrafta, o yüzden fansub grupları beklemede. ^^
Unde®minE dedi ki...
Beklemedeyiz o zaman ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Kaliteli raw'lar nete düştü de, fansub yok. .
Unde®minE dedi ki...
Of niye böyle oldu yaa Hauu, Hauu, Auu ~~
Unde®minE dedi ki...
3. resim ne öyle ya, resmen spoiler'ın alasını yedim :D Neyse, kolay gelsin ekip ! Hauu~~ =)
Skullchukka dedi ki...
AreaOfEffect iyi tanımış beni ^^ Üzgünüm ama çok büyük spoiler onlar (gerçek değiller - doğru değiller yani) ancak izin veremicem spoiler resimlerine (spoiler bölümü yüklenene kadar en azından ^^) 4. bölümü Lady ile izledik! Şok mok ama öyle böyle değil, "İpucu" bölümünü detaylar için takip edin. Ben de çeviriye başlıyorum ancak yabancı bir fansub grubunu bekleyeceğiz sunum için.
AreaOfEffect dedi ki...
Altyazıyı nereden buldun ya günlerdir arıyorum :(
Unde®minE dedi ki...
Gerçek değil miydi onlar =D Ya çatlıcam vallahi ne oluyor niye o kadar şok yaşıyoruz Skull çatlatma insanı xD Hauu~
Lady dedi ki...
Merak edecek bir şey yok arkadaşlar. Herkes ölüyor.
Skullchukka dedi ki...
xD
Unde®minE dedi ki...
Aslanlarım benim 4. bölüm için hiç de kötü bi senaryo değil !! xD ((-inanmış numarası yapar-))
Adsız dedi ki...
Ah yavrum kıyamam. Adam 4ü çevirirken işkence çekmiş ya... -Lady
AreaOfEffect dedi ki...
Daha ilk dakikalardan sarsan bir bölüm. .
Skullchukka dedi ki...
Rei ep 4 çok zorladı beni. İzleyince anlayacaksınız, konuşma ağırlıklı bir bölüm. İyi seyirler
Unde®minE dedi ki...
Evet konuşma ağırlıklı demişlerdi, ellerine sağlık desu ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko animesi başlamadan önce kendi kendime söz vermiştim en az 2. bölüm tüm altyazıları çıkmadan hiç izlemeye başlamayacaktım şimdi kendimi daha altyazısı bile olmayan 1. bölümün raw'ını izlerken buldum.. Yalnız Battler'in teknedeki halini görünce çok fena koptum ahahaha..
AreaOfEffect dedi ki...
Marie'nin UU'ları şekermiş. .
Skullchukka dedi ki...
Uu uu! Maria no bara, Maria no bara!
AreaOfEffect dedi ki...
Uu, fukitsu, fukitsu! 不吉 -- Anime ile ilgili ilk düşüncelerim: Eva'nın seiyū, karaktere tam oturmuş. Natsuhi de vn'e göre estetik ameliyat geçirmişe benziyor. Saati görmek ve Beatrice tablosuna bakarken arkaplanda çalan müziğin de değişmemiş olması hoşuma gitti. Hikaye ilerlemesi ve karakter tasarımları manga ile neredeyse aynı.
AreaOfEffect dedi ki...
Yeni domain hayırlı olsun nano desu!
Skullchukka dedi ki...
Teşekkürler nano desu yo ^__^ Haydi bölüm 2 raw gelsin çıldıralım.
Unde®minE dedi ki...
Raw'lar indikçe heycandan ölmenin eşiğine gittim geldim akşam, ama 100 olduğunu göremeden uyudum orası da içimi ayrı huzursuz etti neyse inmiş =D Hadi bakalım fansub ekibi, yayınlayın şunu da biz de izleyelim o.O* **Salyalar akar**
AreaOfEffect dedi ki...
Seri nedense ışık hızında ilerliyor. .
Skullchukka dedi ki...
Evet, ancak kaçınılmaz sanıyorum ki.. Higurashi'de 1 arc 4 anime bölümü ediyordu, visual novel olaraksa yarısıydı. Burada 1 visual novel arc'ı 5-6 bölüm edecek, bu hızla gitmekten başka şansları yok..
Unde®minE dedi ki...
Çok çabuk biten bir bölüm oldu artık bunu çevirinin güzelliğine mi bilemedim ama çeviri harika Skull yapmış yine yapacağını :P EMEĞE SAYGI +REP xD ~~ Maria no bara !
Skullchukka dedi ki...
Bu bölümü gerçekten çevirmesi çok eğlenceliydi, ayrıca ilk defa çevirimi izlerken sıfır hata buldum, şaşırdım. (Şimdi birisi gelip 'Satır xxde hata var!' diyecek.. biliyorum xD) Bu arada Unde®minE torpilli. Bölüm henüz daha kontrolden geçmedi (çıkmadı yani) (:
AreaOfEffect dedi ki...
Şimdi altyazıda ayşeye fatmaya mı kaldık T_T
Skullchukka dedi ki...
Hitokiri'ye söyle. Evde çok insan varmış izleyemezmiş şimdi T_T
AreaOfEffect dedi ki...
Şey, son günüm dedin ya ondan dedim T_T
Skullchukka dedi ki...
Aa, yok yok. D: Ahaha! Düzelteyim onu.
Unde®minE dedi ki...
Ayşeye fatmaya kaldık deyince de kendi üzerime alınmıştım ben de xD
AreaOfEffect dedi ki...
猫 梨花 ahahahaha o nedir yaaaaa Rika kedi olmuş mükemmel süper muhteşem outstanding sugoiii!
Lady dedi ki...
Skullchukka .hebele O kediyi bana ver aaay aaay çıldırdım görünce! Burnumdan kanlar fışkırıyor çok sevimli >w< Çok güzel olmuş >w<
Skullchukka dedi ki...
*kedi Rika'yı tuttuğu gibi kaçırır*
Lady dedi ki...
T.T
Unde®minE dedi ki...
Çok tatlıı çoook, kesinlikle: Omochikaeri !!!
Seiyu-chan dedi ki...
Arkadaşlar harika bir site hazırlamışsınız çok şeker kullanışlı ve güzel.. Ayrıca seçtiğiniz animeler de muhteşem! Gorsel Rman için bol şanslar, cidden çok uzun gozukuyor..
Skullchukka dedi ki...
o__o Arkadaşlar... Sakin olun... Değişik bir insan yorum yazmış... Korkutmayın.... Yavaşça........ ATLAYIN! xD Hoşgeldin Seiyu-chan. Arsızlığıma aldırma, her ne kadar bir çok kişi bizi ziyaret etse de yorum yazmaya çekindikleri için, böyle farklı birini görünce şaşırıyoruz biraz. Hoşgeldin tekrardan (: @ Undermine; Dilek! Götürmesene evine Neko-Rika'yı! Uyuyor usulcana ne güzel T_T
Unde®minE dedi ki...
Omg ! F-farklı biri yorum yazmış.. =O Skullchukka tut beni =D Hoşgeldiniz seiyu-chan, bol bol yorumlarınızı bekleriz, nipaa ^^ Ayrıca @Skullchukka: Egemen abicim ! Ben onu uyandırmadan götürürüm dert etme sen, "haaam" :P Omochikaeri!!
AreaOfEffect dedi ki...
O Neko-Rika Kawaii limitlerini aşıyor (Referans Higurashi Rei 1 -> Takano ^^) ..
AreaOfEffect dedi ki...
Alpha Teste yardımcı olabilirim , 3 pc var biri Vista biri XP biri Windows 7, VMware de de Linux falan var zorlarsam Mac OS bile kurarım bütün platformlarda çalışıyor mu bakarım. arc.nsa T_T
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko animesi ile ilgili tüm yorumlarımı geri alıyorum, 3. bölümle VN tadını yakalamaya başladı.
Lady dedi ki...
Böyle bir yorum yapmicaktınız ya... Biz bu hafta geç izleyebilicez. T_T Hayır... Hayır Skullchukka açma explorerı. Aratma yeni bölümü hayır! Çek elini, çek bakayım! Hayır screenshotlara da bakmayacaksın, ı-ıh! T_T Hayııııır!!!
Unde®minE dedi ki...
Sakin ol Skullchukka, Lady durdur onu, izlemesin hayır hayır !!!!! İzlemiceksin Skullchukka, dayan Hauu Hauu *_*
Skullchukka dedi ki...
Noluyor ya xD İzlemedim merak etmeyin ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Skullchukka doğru demişssin VN EP3 bomba gibi gözüküyor, sadece başındayım ama tartışmalar bile daha güzel geldi diğer bölümlerden.
Skullchukka dedi ki...
Açılış kapanış müziklerini çevirmiştim, teşekkür ederim. Onları fansub projemizde bulabilirsiniz. Çeviri için teşekkür ederim ancak pek çok hatalı kısım var, o yüzden kaldırıyorum. Açılış kapanış müziklerini 1. sezon bittiğinde hazırlayacağımız paket içerisinde bulacaksınız.
Skullchukka dedi ki...
Yasal nedenlerden dolayı fansub linkini buraya veremem, ancak TurkFansub'un sitesinde onları bulabilirsiniz. (:
Adsız dedi ki...
Hatalı olduğum bi kaç yeri postalarmısınız ? Gerçekten merak ediyorum. copierx1@gmail(nokta)com hatalı olmadığından emindim ama şarkılar bi dildne bi başka dile geçince bozuluyor :(
AreaOfEffect dedi ki...
Başı "Yargılama denizden gelir ve dağıtılmak üzere" sonu da "Merhametsiz olabilirsin, ama cezam ne kadar sert olabilir ki?" gibi bir şey olacak galiba.
AreaOfEffect dedi ki...
Bunlar da silinir herhalde ^^ Bölüm 3 çevirisi ve kontrolü bitmiş haber verenimiz yok (:
Skullchukka dedi ki...
Elbette, yolluyorum.
Skullchukka dedi ki...
AoE, verdim ya haber! xD OP & ED kesimi ile uğraşıyorum ondan msn listemdekileri göremiyorum. ^^
Unde®minE dedi ki...
Uu.. Neko Rika'dan yeni mesaj var :D Bu arada Skullchukka: Yorum gönderme sorunu yine başlamış o_O
Virgo dedi ki...
Pek değerli dostum Skullchukka... Çevirilerin cidden takdire şayan.İngilizce'den Türkçe'ye böyle akıcı bir anlatım yakalayabilmen,anlaşılırlığı Türkçe'ye has bir oluşum halinde sergilemen,üstüne üstlük deyimleride bu leziz yemeğe baharat misali katman dudak ısırtıyor.Emeğine saygı duyuyor ve seni tebrik ediyorum.Bu isteğinin hep devamı dileğiyle...
Lady dedi ki...
O yorum gönderme sorunu bana bayağıdır oluyor ben siteyle alakalı olduğunu düşünmemiştim =/
Skullchukka dedi ki...
@ Virgo Teşekkür ederim düşüncelerin ve yorumların için. @Undermine & Lady Benle alakası yok seçtiğim tema ile blogger arada uyumsuzluk yapıyor. T_T
Unde®minE dedi ki...
Döveriz biz temayla blogger'ı Skullchukka takma sen kafana >D Seni beklicez Skull Umineko'yu aklıma bile getirmicem sen gelene kadar T_T
AreaOfEffect dedi ki...
Ben duramam, Skullchukka yokken coup d'etat T_T'
Unde®minE dedi ki...
4. bölüm : Uuu.. Maria-chan şarkı söylüyor !!! *salyalar, burundan akan kanlar ve dahası* Not: Bu spoiler değil aksine bölümün izlenmesi için teşviktir !!
Lady dedi ki...
*Siteye iyi bakar. Arada sever falan.*
meyday dedi ki...
Higurashi ve Umineko serilerinden sonra şimdi de görsel roman zevkini tadıcaz, sabırsızlıkla bekliyorum, iyi çalışmalar. :)
Skullchukka dedi ki...
Beklemene gerek yok, oynanabilir ön gösterimi indirebilirsin ^^ Teşekkürler!
Unde®minE dedi ki...
Ellerine sağlık Skullchukka-sama, harika olmuş ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Animede sonunda kırmızı yazıyı yapmışlar xD Bir de bu kızların sadece bi' tanesinin sesi sinirlerimi bozmaya yetti, 7 tanesi birleşince kim bilir nasıl bir curcuna olacak merak ediyorum.
Adsız dedi ki...
Acaba rei 5. bölüm çevirisi [Leopard-Raws] a uyumlu olacakmı ?
Skullchukka dedi ki...
Hangi fansub grubu İngilizce'sine el atarsa muhtemelen onu çevireceğim. Merak etmeyin duyururum önceden. ^^
Unde®minE dedi ki...
Lady-chan, Lady-chan !! *sekerek koşar* O nasıl bir ses *-* Karşılıksız bırakılmamalı, harikasın Lady-chan *Bir kutu çikolata verir*
Lady dedi ki...
Aaay aaay^^ Çok teşekkür ederim Undermine ^__^ *çikolatasını alır... tadına vara vara yer*
Unde®minE dedi ki...
Afiyet olsun ^^ Satan Dance Rules !!
Unde®minE dedi ki...
Güzel bir süpriz oldu bu yahu, indirdim ben de, erkenden izlicez hebele hebele *Yanlış söylediysem Gomenne ^^' * Neyse, kolay gelsin Skullchukka-sama ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Nasıl oldu da ingilizce fansub bu kadar erken çıktı hayret ettim. Shikashi; Kanon sansürlü T_T' Demo; 9. bölümde vn'e göre eksik yok sanırsam, tam herşeyi kırptılar diye düşündüm ama sonra geldi bütün diyaloglar.
Unde®minE dedi ki...
İlla ki bir sansür, illa ki bir sansür T_T
Skullchukka dedi ki...
Sansüre hayır T_T Dvd versiyonlarını beklicez sanırım..
AreaOfEffect dedi ki...
Bluray bluray!
maelstromb dedi ki...
Visual Novel demoyu indirdim. Efendim, indirdim, okudum, sonra durdum durdum dedim ki "lan şimdi ingilizcesine nasıl dönücem, çok alıştım!" üzüldüm... Çok beğendim, hemen çevirilip beğenime sunulmasını içtenlikle rica ediyorum ;____;
juvenil dedi ki...
henammmm 10. bölüm çıkmış yay!!!!
Unde®minE dedi ki...
Juvenil vereceğim tepkinin aynısını vermiş o_O Not: Yorum bölümünde farklı kişilikler yaratmaya çalışmadım, yanlış anlaşılmalar olmasın, Juvenil ben değilim. xD ((Ama, benim gibi Rena seviyor T_T)) Neyse, 10. bölüm çıkmış yay !!! Kolay gelsin ^^
juvenil dedi ki...
hehe undermine da kesinlikle ben degilim XD higurashi umineko derken bizim de psikoloji bozuldu,mazur görün XD:P yaa umi 9 u izledim şimdi,kafam çorba olmuş durumda :D KANON cuğum ne öyle anlamadım XD
Unde®minE dedi ki...
Kanon çıplaktı ben sadece o sahneyi hatırlıyorum *-* Neyse, 10. bölüm: Beatrice hayranlarının tapacağı bölüm ! ((Evet, ben de onlardan biriyim, bu bölüme hayran olmak istiyorum *tapan ifade*) Kolay Gelsin Skullchukka-sama !
juvenil dedi ki...
nihahah undermine o ayrı orayı demiyorum neyse:D henaaam fena sabırsızlanmaktayım O.o
AreaOfEffect dedi ki...
Bu Gohda kesin Türk, ceketle kovalıyor adam. * radrasyondan koşarak kaçan adam * "kaçın uranyum geliyor!! kaç kaç kaç" ~ Cem Yılmaz
juvenil dedi ki...
pfff kim ne kim niye göçtü yaaa!!!!!!!!!!!!!!
Skullchukka dedi ki...
Haha noluyor burda xD Sakin sakin, subtitle workshop gıcıklık çıkardı, çevirdiğim 100 küsür satır yok oldu birden :| Neyse, ancak şimdi bitti. Hitokiri bölümü indiriyor şu an, insin izler kontrol eder ^^ Siz elinizdeki [gg] sürümüne bakın.
AreaOfEffect dedi ki...
Timing yapmıyorsun EditPlus gibi bir şeyle çevirsene sonuçta düz yazı dosyası..
Skullchukka dedi ki...
Dosyayı sildi yedi bildiğin X_X Ayrıca görmeden ve dinlemeden çeviremem ben xD
Unde®minE dedi ki...
100 mesaj olmuş yay !! *Sevinecek yer aramak*
seiyu-chan dedi ki...
Yeni maskot icon hanyuunuz çok şeker durmuş. "Desteklediklerimiz!" derken :D
AreaOfEffect dedi ki...
Son zamanlarda siteye bi' sürü şey ekliyor Skullchukka çoğu güzel olmuş, Hanyuu'yu bende beğendim.
Skullchukka dedi ki...
"Çoğu"? xD Yorumlar bugün pek bi aktif yahu, Umineko 10 nasıl da bekleniyormuş öyle :D
AreaOfEffect dedi ki...
VN Ep4 e kadar bitti desen yorum gelmeyecek, anime çevirisi 2 satır bitti desen 1000 yorum yapılacak.
juvenil dedi ki...
Skullchukka harikasın valla cook saol,yılmadan ceviriyi yaptın :D:D 10. bölüm sonunda çevrildi yay!!!sitede harika yay!umineko harika yay! vs vs yay! :D
Skullchukka dedi ki...
Hayat çok acımasız AoE T-T Anime çeviri 11 için programı açtım!! *insert 5000 random messages here* juvenil, beğendiğine sevindim. ^^ Site müdavimleri arasında görmekten pek bir mutlu oluruz seni, sadece burada değil diğer başlıklarda da!
juvenil dedi ki...
heheh ayıpsın ben sessiz müdavimlerdenim,sayenizde izliyoruz valla elinize,emeğinize saglık:D
meyday dedi ki...
Skullchukka çevirilerin gerçekten çoook iyi, seyre inanılmaz keyif katıyor, ellerine sağlık.
Egemen dedi ki...
Hehe çok teşekkürler ^^ Mainstream olmayan seri seçmenin bir yalnızlığı var üstümde (gerçi amaç çok duyulmak değil, hoşlandığım bir şey yapmak - gerçekten de zevk alıyorum çevirirken ^^) ama sizler saolun devam etme gücünü veriyorsunuz ^^
Unde®minE dedi ki...
Ya o değil de... Hafızamı sıfırlayarak, Higurashi'yi yeniden izlemek istiyorum T_T
Skullchukka dedi ki...
Hey! O benim lafım! T_T Ayrıca üstteki Egemen benim, diğer google hesabımla yazmışım. xD
Unde®minE dedi ki...
Hangisi senin lafın, bilmiyordum T_T Kime söylüyorsun o_O Buraya yazan herkes biliyor senin olduğunu zaten xD
juvenil dedi ki...
heheh yaaa rei 5 bari gelsn,o en zaman gelcek :S:S
Unde®minE dedi ki...
İngilizce fansub bekleniyor diye biliyorum.
juvenil dedi ki...
pffff uminekosuz hayat -_- :P
Skullchukka dedi ki...
When They Cry bölümünde gezin biraz madem. ^^
Unde®minE dedi ki...
Evet evet işte bu, tam Higurashi Higurashi diye zırlarken gözyaşlarımı silen şey işte bu *-*
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko anime ep 11 ile Tea Party 2 geldi ama en önemli ve güzel yerini kesmişler. Hatta sığdıralım diye bölümü öyle bir şekle sokmuşlar ki, mekan değiştirirken bile arada bi' geçiş efekti bile yok çat diye başka bi dünyaya atlıyor haberimiz yok!? Spoiler'sız vn'de olup ta animede gösterilmeyen şeylerin listesini çıkartsın biri, ben üşendim.
Unde®minE dedi ki...
Hadi yaa T_T
Unde®minE dedi ki...
Skullchukka yok diye site çok sessiz kaldı, biz varız site, üzülme seviyoruz biz seni T_T
Lady dedi ki...
Hahah xD *siteyi sever, gözyaşlarını siler* -Lady
juvenil dedi ki...
eveeet ya site pek bi sessiz arada uğruyorum ama yalnız değilsin siteeecm XD
Skullchukka dedi ki...
Merhaba :D
juvenil dedi ki...
woot !!! süpersin skullchukka sabırsızlıkla bekliyoruz :D:D bu arada hayırlı,mutlu,huzurlu,bol şekerli bayramlar :D
AreaOfEffect dedi ki...
Okamikakushi!
maelstromb dedi ki...
Okamikakushi *salya*
Unde®minE dedi ki...
Yaşasın yorum yazabilme özgürlüğü !! Site, tatlım, özür dilerim, çok yorum yazmak istedim sana ama hatalar meydana geldi T_T Ama, yeniden buradayım ! Neyse, Umineko yeni bölüm için teşekkürler, ellerine sağlık, Rei ve Umineko yeni bölümü için kolay gelsin, Skullchukka ^^ Okamikakushi'yi de bekliyoruz ama acelesi yok ^_^ Ayrıca, Okamikakushi demek çok hoşuma gitti, ne güzel bir okunuşu var. Anlamının ne olduğunu bilen varsa eğer, rica etsem söyleyebilir mi ? ^^'
Skullchukka dedi ki...
Tanrı (ya da kurt) tarafından ortadan kaldırılan [ya da uzaklaştırılan] Başlıkta da onu soruyor zaten, Tanrı mı, Kurt mu? diye. =D
Unde®minE dedi ki...
Anladım, sağol da... Bu insanlar kurt gibi insan çizmeyi bu kadar mı seviyor ya ? Maria'nın sözde korkutucu suratında dişler falan aynı kurt gibi çizilmiş sanki xD Umineko'da herşey iyi güzel, bi Maria'nın o korkutucuymuş gibi olduğundaki suratını sevemedim ya, kahkaha da atamıyor oof oof nerede Satoko'nun hohoho ları T_T
Adsız dedi ki...
okamikakushi psp için çıkacak olan bir visual novel değilmiydi ?
Skullchukka dedi ki...
Ağustos ayında çıktı psp'ye. Şu an animesi yapılıyor.
meyday dedi ki...
Siteye girip status kırmızı görmemek iyi oluyor. : ) Yeni bir proje daha eklenmiş. ^^ Severiz, sayarız bu türleri, şimdiden kolay gelsin.
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko EP 13'ü izledim, güzel olmuş. (Gerçi bayaaa bi' kısaltmalar var.) Rosa yolu bulana kadar bi' kere saatler geçiyordu! İnşallah EP 14'ü de güzel bir şekilde yaparlar, eğer Opening'de gördüğüm şekilde olacaksa; hiç hoşuma gitmeyecek.
Skullchukka dedi ki...
Bakınız preview. :D
Unde®minE dedi ki...
Skullchukka sahnelere harika bir dönüş yaptı :D
Unde®minE dedi ki...
Uu.. Gözlerim yandı yahu, o nasıl bir yazı Skullchukka, ağlayacak gibi oldum *-* (Tamam, az önce internetin olmaması sebebiyle birkaç bölüm Elfen izlediğim için zaten biraz duygu yüklüydüm, kabul ediyorum.) Şimdiye kadar 7.343 kişi bizi ziyaret etti. 29.992 kere de sayfamız görüntülendi. Şu an sitede 1 aktif kullanıcı bulunuyor. 29.992 ! Son 8 ! *doki doki* Görsel roman için ayrıca çook teşekkürler, sen olmasan napardık biz yahu !
Skullchukka dedi ki...
O kadar da duygusal değildi yahu, öyle miydi ki? Elfen Lied'den bence o xD Şimdiye kadar 7.351 kişi bizi ziyaret etti. 30.022 kere de sayfamız görüntülendi. Wee!
Unde®minE dedi ki...
Yanlışın var; 30.030 Nipaaa ^_^
meyday dedi ki...
Nice 30.000'lere. Bu arada yaş kaç oldu. :) Not: Aşağıya kadar inmek için mause roll yapmak zor geliyor artık. xD
Skullchukka dedi ki...
Evet farkettim ben de, pek kullanışlı olmasa da bir tuş ekledim. ^^ Yaş kaç olduuu.. Ummm.. Ne zaman kurdum acaba siteyi, bilmiyorum ki. ^^
meyday dedi ki...
"Alt" ve "Üst" muazzam olmuş, teşekkürler. :D Umineko, Higurashi için artık 07th Expansion diyelim böyle bir yer bulunması çok memnun edici. Nice senelerini kutlarız umarım.
Unde®minE dedi ki...
"Alt" ? Üst'ü biliyordum da.. ALT NERDE O_O ... ... (Bütün sayfaları taramaya çalışır) Eeh... Girişteymiş ama güzel olmuş, çok şirin ^^ Şaka maka baya yorum birikmiş :D
Unde®minE dedi ki...
Yalnız bu çok eğlenceli birşey, bi aşağı bi yukarı Uuu =D
AreaOfEffect dedi ki...
Akşamdan beri telefonun mail zili susmuyor, diyorum herhalde büyük bi' olay falan oldu. Mail'e 6 yorum birden düşünce şaşırdım. O ALT tuşu ne öyle, ahahaha süper; mükemmel. Bu arada: Elfen Lied T_T'
Oturum açmaya üşenen Skullchukka dedi ki...
:D! Erufen Reidu ile nahoş anıları var sanırım bütün Furude Project tayfasının... Hoş değil hiç. T_T
AreaOfEffect dedi ki...
Okaerinasai!
Skullchukka dedi ki...
Ben yokken siteye iyi bakan herkese tesekkurlerimi sunarim. Elinizden geldigince az spam yollamissiniz xD I'm back!
Unde®minE dedi ki...
Furude Project'in her günü böyle bol yorumlu geçer umarım @.@ Papa.. papa.. T_T
Unde®minE dedi ki...
Yorum gönderdikten sonra sayfa en üste çıkıp en alta yorumuma indi ve gözüme yeni header çarptı !! Sayfanın yukarısına mouse roll ile çıkmaya çalıştım "üst" aklıma geldi bir de aşağı indim bir daha çıktım falan heyecandan elim ayağıma dolaştı >.< Header ise "oha sugoii vaov" tepkilerini vermemi sağlayan feci bişey olmuş, harika be *-* Risa chan yaptı sanırım, Thank you Risa chan ^-^
juvenil dedi ki...
Üni başladı,umineko gitti :S:S şimdi t cetveliyle boğuşuyoruz vesselam :(:(
AreaOfEffect dedi ki...
"Alt" tuşu umineko sonu ile ilgili spoiler içeriyor! asdasd
Unde®minE dedi ki...
Feci bir spoiler var, evet! sdfsdfsfs
Skullchukka dedi ki...
Sakin. :D
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko EP 15, bence şimdiye kadarki en kötü bölümdü. Her zamanki gibi Rosa diyaloglarını (Bu bölümde Eva ile olanlar) kırptıkları yetmiyormuş gibi, saçma bir yerde bölümü bitirdiler. Bölümle ilgili tek sevdiğim yer, arkaplanda u2_nighteyes.ogg çalmasıydı. Bir sonraki bölüm için umutlarım var ama, Rudolf!!
Unde®minE dedi ki...
Beyazların mavi olması çok farklı bir hava yaratmış ya, o maviliklere tıkladıkça sanki Rika ya da Bern'in saçını okşuyormuş gibi hissediyorum. o_O (Evet, bu normal değil.) Teşekkürler.
Skullchukka dedi ki...
Yorumlarda daha bir kolaylık oluyor böyle. ^^ Ep 15 için çok (ÇOK) fazla şey atlanmıştı, ancak ben yine de bu bölümlerden umutluyum. ^^
AreaOfEffect dedi ki...
Nicklerin mavi gözükmesi çok hoş durmuş. Okşamak mı.. *kaçarak uzaklaşır*
Skullchukka dedi ki...
Bernkastel sevilesi bir yaratık, öyle deme AoE. T_T
AreaOfEffect dedi ki...
Lambdadelta daha sevilesi.. Sarı yapın.
Unde®minE dedi ki...
Ah evet, Lambda'yı Bern'den daha çok seviyorum ve evet, o daha sevilesi.. Yazılar da sarı olsun, en büyük Fenerbahçe -_-" 15. bölüm için teşekkürler, pek beğenilmemiş sanırım ve baya bi atlanıyormuş, kesinlikle, mutlaka birşey çıkacak. Vardır bir bildikleri. Ve, Rei'yi zaten unutmuştum ben, zaten filler, seneye versen sorun olmaz benim için :D Ha birde, sınavlarında başarılar. ^^
Squad | TR dedi ki...
Sayın Skullchukka, İngilizcem yeterli olduğu halde,çevirilerinizi Higurashi 2.sezondan beri takip ediyorum.Gerçektende hem yalın bir dil kullanıp,hem japonca tadını koruyup,hemde Türkçeye uygun bir hale getirme şekliniz çok eşsiz. Bu serileri sizden takip edenler için şunu söyleyebilirim,çok kıymetli bir çevirmen hiç bir karşılık beklemeden bunları neredeyse kusursuz bir şekilde çeviriyor. Bence kıymetini bilin. Saygılarımla Squad | TR
Skullchukka dedi ki...
@ Unde®minE: Teşekkürler, 8.5 aldım sınavdan! Bu büyük bir başarı Hollanda eğitim sistemi için :D @ Squad | TR: Çok çok teşekkür ederim. Takipçiler her zaman beni mutlu etmiştir, hele hele sizin gibileri oldukça insanın daha bir hevesi geliyor. ^^ İyi seyirler! Umarım "no naku koro ni" serilerini en az bizim kadar seviyorsunuzdur.
Unde®minE dedi ki...
16. bölüm için teşekkürler, abimi zorla kaldırdım sırf 16. bölümü izleyebilmek için, şimdi izliyorum bak, şimdi, tam şimdi, burayı kapatıp "hop" Umineko'ya geçicem :D Ayrıca, bölüm isimlerini defalarca incelemiştim, ayrıntılı olarak açıklayıp ve bir de bölüm olarak hazırladığın için teşekkürler, daha iyi olmuş ^^ Ve, sana çok değer verdiğimi bilmeni isterim Skullchukka-sama, Hollanda eğitim sistemi de sana değer versin bak ne kadar başarılı öğrencileri var, omedetooouu ^^ (Duygulanır *-*)
Unde®minE dedi ki...
Yaşasın artık Beato'ya da "Tık"layabilicez ki Beato'nun en şirin resilmerinden biri ve Battler'la yan yana ^^ Ayrıca, çok da akıllıca olmuş görsel roman durumunun resmin üzerinde olması, beğendim. Teşekkürler :)
Skullchukka dedi ki...
Afiyet olsun! =D
Unde®minE dedi ki...
Az önce anasayfada bir Halloween resmi gördüğüme yemin edebilirim. :D
Skullchukka dedi ki...
Çok bakınma sen siteye. :P
Unde®minE dedi ki...
"Spoiler!" da gelmiş, oh, ellerine sağlık :D (Evet, her gün bakıyorum ben siteye, siteyle çok samimiyim, sen yokken ben vardım T_T asdadasd) Happy Halloween for Ma- Furude ^^
AreaOfEffect dedi ki...
R.I.P T_T' --- Umineko EP 17 izledim, güzel bölüm.. (George sahneleri kesilmiş gerçi.) Hele hele Beato'nun o gözleri, VN ep3'ün ortalarını tekrar yaşattı. Bir sonraki bölüm de süper olacak. Asıl sonunu bekliyorum, sonunu!
Unde®minE dedi ki...
18. bölüm sonrası izleyicilere olacakları çok merak ediyorum *-* Huzur içinde yat, BT.
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko Anime EP 18 = Visual Novel EP 3 Sonu EPIC EPISODE, MÜKEMMEL BÖLÜM. VN'e göre malesef kısaltmalar var ancak, vn'den bile daha güzel olmuş. İlk defa bir umineko anime bölümüne böyle bir şey diyorum. Zaten aylar öncesinden söylemiştim, Umineko'nun en güzel ve forumlarda en çok tartışma çıkaracak bölüm bu olacak diye. DESU~ DESU~ DESU~
Unde®minE dedi ki...
Zen zen dame da !!! Lanet olsun..
Skullchukka dedi ki...
Kihihihihihihihihihihihihihihihihi *kıkır**kıkır**kıkır**kıkır* Kyahahahahahahahahhahahahahahahahahaha KIHYAHAHAHAHAHYIKIHYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Unde®minE dedi ki...
Maria-chan ~ Coşunuz: http://www.youtube.com/watch?v=_fUgfusZsqc
Lady dedi ki...
Video süpermiş xD
Unde®minE dedi ki...
Gugıl profilim sapıtmış.. Sarangni, Maria-chan'ın hatrı için.. Onayla artık.. T_T
Skullchukka dedi ki...
Hadi sarangni T_T'
Unde®minE dedi ki...
Bu kayıt, yazar tarafından kaldırıldı.
Unde®minE dedi ki...
Uryuu ! Uryuu !
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko EP 20'deki ilk Maria sahnelerinde arkaplanda çalan piyano falan... VN (Görsel Roman) 'ı anımsattı. Şöyle durgun sahneler, hızlı hızlı ilerlemeyen diyaloglar... Aynı BGM (Arkaplan müziği), güzel şeyler bunlar..
Skullchukka dedi ki...
Hız bakımından beni (ve Lady'yi) çok tatmin etti valla. Keşke bütün bölümler bu hızda gitmiş olsa.
Unde®minE dedi ki...
Sonlara doğru hız olayını toplamışlar demek ki... Ve, sonunda Lambda'yı görebildik. Ve Sakutaro, Uryuu ^^
Unde®minE dedi ki...
Lady-chan !! *sekerek koşar* Doğum günün kutlu olsun, nice senelere ! *Bir paket çikolatayı ve Sakutaro'yu uzatır*
Lady dedi ki...
Kyaaaa~ Süpersin Undermine! Çok teşekkür ederim! *çikolatayı da Sakutaro'yu da alır* Sakutaroooo ~ *sarılır mıncıklar* ^____^
AreaOfEffect dedi ki...
Umineko EP 21'i izledim, tek kelimeyle mükemmel.
Unde®minE dedi ki...
Dehşet preview :D
Skullchukka dedi ki...
Preview = Win :D Süper ya
Unde®minE dedi ki...
Şöyle bir sahne olsa... o.o http://www.youtube.com/watch?v=QBhs6S2AD0g
AreaOfEffect dedi ki...
ahahahahaha, o video ne öyle ya xD
Skullchukka dedi ki...
9999! =D
Unde®minE dedi ki...
10.000 !!! Yakaladım :D
Unde®minE dedi ki...
Şu verdiğim videoyu izlerken kenardaki videolara baktım da... Beatricetor diye birşey vardı, dehşetti.. Bir de gördüm ki, Skullchukka'ya ait :D Videolarının olduğu bir bölüm açmalısın bence xD
Skullchukka dedi ki...
Utanırım yapamam edemem :P
Unde®minE dedi ki...
Sır bölümüne koy :P Bak ben msn iletime koydum senin videonu xD (Ama hangi videonu ? nihihi *siesta gülüşü*)
juvenil dedi ki...
teşekkürler skullchukka,bölüm 22 yay!!!!!!
Unde®minE dedi ki...
Juvenil ben seni var ya.. :D Aşk olsun Skullchukka, geç koyuverseydin ya azıcık T_T
juvenil dedi ki...
hohoho diyorum sana umine-cha,ah ah saol skullchukka iyiki önce koydun,ehhhehe :D:D
AreaOfEffect dedi ki...
1. sezon 24 Aralık'ta bitiyor.. Artık son bölümlere geldik. 2. sezon kim bilir kaç sene sonra başlar, henüz görsel romanın bütün bölümleri tamamlanmadığından... Anime bittikten hemen sonra şu "2. sezondaki bölümlerin başlarını anlatan" Umineko Chiru EP5 görsel romanının İngilizce çevirisini bitirselerde bari; meraktan çatlamayalım. n_n
Unde®minE dedi ki...
Çook az kaldı sanırım İngilizce çevirisinin bitmesine +.+ Animesi de en erken 2011'de çıkar diyorlar, çatla dur artık, görsel romanı bari takip etmeli *-*
Ders çalışan Skullchukka dedi ki...
Witch Hunt sanırım ya yılbaşında, ya da şubat ayının ortalarına doğru çıkaracak Ep5 patch'ini. Çünkü Ep6 çıkıyor, ve büyük olasılıkla Ep6 çıkınca, Ep5'ten değiştirmek zorunda kalacakları pek çok yer olacakmış. Bu yüzden hatalı bir sürümdense, geç çıkan ve çok az hatalı bir sürüm tercih edebileceklerini duyurmuşlardı.
AreaOfEffect dedi ki...
Şubat iyidir, şubattan sonra boşum N_N Geriden takip etmek can sıkıcı ama ya. Forumlarda hemen açılır "EP6 Spoiler Page" diye sayfalar. T_T
Unde®minE dedi ki...
Girmeyeceksin değil mi o sayfalara ? o_O'
Skullchukka dedi ki...
200+ yorum olunca sapıttı yorum sayfası... Dur bakalım ne yapsak...

1 yorum:

Skullchukka dedi ki...

Arşiv no 1

Arşiv tarihi: 06.12.2009
İlk yorum - Son Yorum
28.04.2009 - 06.12.2009

Yorum sayısı 202 [İlk 4 yorum silindi]

Yorum Gönder

Eleştirileriniz, yorumlarınız, önerileriniz bizim için önemli. Blogger'dan kaynaklanan yorum gönderememe sorunu olabilir. Bu durumda 2. bir kere yorum gönder'e tıklayınız.